Loading...

Συντομες Ειδησεις

8 τροφές που χτίζουν γερούς, χωρίς λίπος, μυς

Υγεία-Διατροφή-Fitness
16 Οκτωβρίου 2015

KOILIAKOIΕάν έχετε αποκτήσει τους… μυς σας τρώγοντας τσιπς και πίνοντας μπίρες, σίγουρα θα φαίνονται τεράστιοι. Αλλά μάλλον δεν είναι. Διότι μη βλέπετε μόνο τον όγκο που έχετε αποκτήσει, αλλά δείτε και τη σύστασή του, γιατί μάλλον οι μύες που έχετε δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένας «σάκος» γεμάτος λίπος και νερό.

«Σκάψτε» βαθιά μέσα σας και θα βρείτε τον κάθε μυ να φέρει επάνω τη σφραγίδα των τροφών που καταναλώνετε.

Κι επειδή δεν μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας το έκανε ο καθηγητής Τζεφ Βόλεκ, ερευνητής στο Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ πάνω σε θέματα άσκησης και διατροφής, ο οποίος με έναν μεγάλο «μεγεθυντικό φακό», βρήκε τι είναι αυτό που χρειάζεται ο κάθε μυς.

Οκτώ τρόφιμα βρίσκονται στη λίστα με τα απαραίτητα:

Καφές- Σου δίνει περισσότερη ενέργεια και θεωρείται χωνευτικό ρόφημα
Ελαιόλαδο- Τα μονοακόρεστα λιπαρά στο ελαιόλαδο βοηθούν τους μυς να διατηρηθούν ακόμη και αν δεν γυμνάζεσαι τόσο συστηματικά.
Νερό- Το 80% των μυών μας αποτελούνται από νερό
Αμύγδαλα- Είναι μια πηγή ενέργειας αποτελούμενη από πρωτεΐνη. Μόλις 1/4 του φλιτζανιού αμύγδαλα περιέχει περίπου 8 γραμμάρια πρωτεΐνης -2 γραμμάρια περισσότερα από το αβγό
Μπριζόλα- Είναι γεμάτη με βιταμίνη Β12, ψευδάργυρο και σίδηρο – τα οποία είναι σημαντικά για την ανάπτυξη των μυών
Αβγά- Η πρωτεΐνη αυγού θεωρείται ότι την υψηλότερη βιολογική αξία από όλα τα τρόφιμα.
Σολομός -Έχει 25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια και είναι γεμάτος με βιταμίνη D και λιπαρά οξέα.
Γιαούρτι- Οι πρωτεΐνες του γιαουρτιού παρέχουν αμινοξέα που χρειάζονται οι μύες για να επανέλθουν στο κανονικό, και οι υδατάνθρακες τους “γεμίζουν” ξανά με ενέργεια

Πηγή:  iefimerida.gr

One Response to 8 τροφές που χτίζουν γερούς, χωρίς λίπος, μυς

  1. 29 Οκτωβρίου 2015 at 4:42 ΜΜ

    1. για την Β12, η σπιρουλίνα περιεχει Β12. Αν και λενε οτι δεν κανει για Β12 για τον ανθρωπο απο προσωπικη εμπειρια ξερω οτι στον δικο μου οργανισμο περναει γιατι οι εξετασεις εδειξαν οτι εχω υψηλα ποσοστα Β12 (χωρις να τρωω κρεας φυσικα). Επισης Β12 εχει αρκετη η μαγιά.
    Ειναι σημαντικο να τονισουμε οτι η Β12 ειναι παρα-πολυ ευαισθητη στη θερμοκρασια, οπως περιεχει και η ‘μπριζολα’ αλλα κατα την διαδιασια ψησηματος τη καταστρεφουμε. Φυσικα δεν τρωγεται και ωμη η μπριζολα γιατι δεν ειμαστε σαρκοβορα, οποτε…
    2. Η καλυτερη πρωτεινη για αθλητες ειναι η φυτικη πρωτεινη. Οτι εχει πρασινα φυλλα, ειναι πλουσια σε πρωτεινη. Τα οσπρια περιεχουν πρωτεινη αλλα χρειαζονται αμυλο για την ελευθερωσουν. Επισης οι ξηροι καρποι και τα δημητριακα ολικης αλεσεως περιεχουν πρωτεινη. Ο οργανισμος μας θελει λιγη πρωτεινη, μονο το 6% της διαιτας μας χρειαζετε να ειναι πρωτεινη.
    3. Βιταμινη D, την παραγει ο οργανισμος οταν μας κτυπαει ο ηλιος. Ετσι γλιτωνουμε το Σολομο που δεν ειναι ουτε καθαρο ουτε υγειες να τρωμε. (Πολυ λιπος, και πολλα χημικα, επισης ειναι απο τα ελαχιστα σαρκοβορα ζωα που τρωμε)

    3 παρεμβασεις στο αρθρο για τους εξυπνους χορτοφαγους

VIDEO

Βιάστηκε να πανηγυρίσει!