Loading...

Συντομες Ειδησεις

4 Δυνατοί κανόνες για αδύνατους

Υγεία-Διατροφή-Fitness
30 Απριλίου 2017

Ο David Katz, ειδικός σε θέματα απώλειας βάρους, 53 ετών και πατέρας 5 παιδιών, σου αποκαλύπτει πώς διατήρησε το βάρος του σταθερό παραπάνω από τρεις δεκαετίες και το 6-pack στη θέση του. Άκου τι έχει να σου πει.

Καθημερινή Προπόνηση
«Η καλή φυσική κατάσταση ενισχύει την παραγωγικότητα σε κάθε επίπεδο» υποστηρίζει ο Katz. Κάνει καθημερινά 45-60 λεπτά αεροβική (συχνά σε ελλειπτικό) και ασκήσεις με το βάρος του σώματος.

Έξυπνα Γεύματα
Το πρωινό του Katz περιλαμβάνει μύρτιλλα, δημητριακά όλικης άλεσης και γιαούρτι. Αντί για μεσημεριανό, προτίμα φρούτα και ξηρούς καρπούς. Για βράδυ επιλέγει κάποιο πιάτο με λαχανικά και περιστασιακά ψάρι ή κοτόπουλο.

Τακτικός Έλεγχος
Ο Katz τεστάρει τον εαυτό του κάνοντας 20 έλξεις αρκετές φορές την εβδομάδα. Η λογική του: αν πήρες βάρος χωρίς να αποκτήσεις επιπλέον δύναμη, προφανώς θα είναι λίπος, οπότε οι έλξεις θα σου φαίνονται δυσκολότερες.  

Keep Walking
Ο Katz συμπληρώνει αρκετά χιλιόμετρα πεζοπορίας, ιππασίας και ποδηλασίας την εβδομάδα. Επίσης, οι βόλτες με το σκύλο είναι κομμάτι της καθημερινότητάς του.

ΠΗΓΗ:mendhealth.gr

VIDEO

Βιάστηκε να πανηγυρίσει!